פינוי בינוי באור עקיבא

פרוייקט פינוי בינוי עתידי בשכונת שז״ר באור עקיבא.

בתחילת 2016 , התקשרה תדהר עם חברת NSA התחדשות ובנייה, בהסכם לייזום ובנייה של פרויקט הפינוי-בינוי. במסגרתו יפונו 355 דירות בעלים בשכונת שז”ר באור עקיבא, לטובת הקמת שכונה חדשה ובה 1,750 דירות
בכ- 12 מגדלי מגורים בני 25 קומות כ”א. הפרויקט כבר בשלבי תכנון מתקדמים, לאחר שכ- 94% מבעלי הדירות חתמו על העסקה. במסגרת הפרויקט יהרסו הבניינים המיושנים ( בניינים טוריים ברובם בני 3-4 קומות) כמו גם, התשתיות הרעועות של השכונה הקיימת – בשטח של כ- 118 דונם ותחתם תוקם שכונת מגורים חדשה, מודרנית ומטופחת – עם פוטנציאל אדיר, הכוללת – מתחם קניות, בילוי ופנאי חדש, גני ילדים, מעונות יום, טיילת חדשה ותשתיות המותאמות לקליטת מאות התושבים החדשים.

 

בשנת 2019 הצתרפה לפרוייקט עוד חברה חזקה נוספת.

שיכון ובינוי נדל”ן נמצאת בימים אלה במשא ומתן מתקדם לכניסה לשותפות בפרויקט פינוי־בינוי רחב היקף בשכונת שז”ר אור עקיבא, במסגרתו צפויות להיבנות 1,750 דירות, כך נודע ל”כלכליסט”. ההכנסות מהפרויקט צפויות לעמוד על כ־2 מיליארד שקל.

כיום שתי השותפות בפרויקט בחלקים שווים הן קבוצת תדהר, שבבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק וייסמן, וחברת NSA, שבבעלות נסים אסייג. השתיים נכנסו לשותפות לפני כשלוש שנים. עם צירופה של שיכון ובינוי לפרויקט, תחזיק כל קבוצה שליש מהבעלות.

לינק למקור.

https://did.li/WEy5q

 

נכון לעכשיו, הפרוייקט נמצא בישורת האחרונה של שלב החתמת הדיירים. 

אחרי שיחתמו 80% מהדיירים, היזמים יגישו את התכניות לאישור, תהליך שצפוי לקחת כשנתיים. 

לאחר קבלת האישורים, יחל פרוייקט בינוי-פינוי בשלושה שלבים:

 

בשלב הראשון, יבנו את הבניינים הראשונים של הפרוייקט

בשלב השני, יהרסו את שורת הבניינים הראשונה ויחלו בבנייה חדשה, כאשר הדיירים מהבניינים המיועדים להריסה יעברו אל הבניינים החדשים.

בשלב השלישי, יהרסו את השורות הנוספות וימשיכו באכלוס הבניינים החדשים.

 

הבנייה של הבניינים הראשונים תסתיים כשנתיים וחצי אחרי קבלת כל ההיתרים, וההריסה של הבניינים הישנים תחל בעוד חמש שנים מהיום, בהנחה והכל יתקדם כשורה. 

 

 

Compare listings

לְהַשְׁווֹת
לחפש
תכונות אחרות