מושגי יסוד: היתר בנייה

  • אדמונט על ידי אדמונט
  • לפני3 שנים
  • נדל"ן
  • 0
מושגי יסוד היתר בנייה

רוב השינויים או התוספות החיצוניות שנעשה בנכס יהיו מחויבים בקבלת היתר טרם התחלת העבודה בהם, במצב בו תבנו ללא היתר בנייה פעולה זו תהווה עבירה פלילית (וברוב הפעמים יקשה על מכירת הנכס שלכם).

לכן, לפני שאתם מבצעים שינוי בפנים או מחוץ לבית, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע – מהנכס או אדריכל, האם הבנייה מצריכה אישור ובמידה וכן, בקשו ליווי מקצועי בתהליך, על מנת לוודא שאתם לא נגררים לביורוקרטיה מיותרת ומקבלים את ההיתר בכמה שפחות זמן ומאמץ. במידה ואתם לפני רכישת נכס, חשוב לבדוק בנסח הטאבו האם קיימת הערה או צו הריסה של בית המשפט לעניינים מקומיים ולוודא את ההתאמה של הבניה בפועל למצב התכנוני ולאישורי הבנייה הקיימים באמצעות איש מקצוע. וגם אם קיימות חריגות בנייה לא צריכים לשבור את הכלים ולבטל את העסקה!

אפשר להסדיר את הבנייה ולגלם את ההסדרה במחיר הנכס (אם הרוכש יסדיר את הבנייה, אפשר לדרוש הפחתה במחיר) ישנם עוד דרכים שיאפשרו לכם להגיע להסכם עם מוכר הנכס. שיטה ודרך עבודה שאנחנו אימצנו אצלנו בחברה זה לתת את כל המידע הדרוש לרוכש הנכס כדי שהוא יוכל לרכוש את הנכס שלו בביטחון ובאמונה שהוא עושה את העסקה הכי נכונה עבורו.

 

הצטרף לדיון

Compare listings

לְהַשְׁווֹת